یکی از فاکتورهای مهم برای خریداری کلیه لوازم کامپیوتری ، قطعات کامپیوتری و به طور کلی هر نوع کالایی، گارانتی و خدمات پس از فروش است. زمانی که تنوع محصولات در یک شرکت افزایش پیدا میکند، مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش اهمیت بیشتری پیدا میکند و این پارامترها برای کاربران در اولویت قرار میگیرند. از این رو شرکت بهین تکنولوژی نیز بر اساس سیستم های مدیریتی نوین، اقدام به توسعه و بهینهسازی فرآیند گارانتی کرده تا در سریعترین زمان و بهترین شکل ممکن، نیاز مشتریان خود را برطرف سازد.
بیشتر بخوانید:
اخبار روز خبربان
در حال حاضر با ورود تجهیزات گیمینگ از جمله ماوس، کیبورد و هدست به سبد محصولات شرکت بهین تکنولوژی، این مجموعه خود را موظف میداند تا فرآیند پاسخگویی به کاربران را بهبود دهد.
اولین دسته بندی محصولات تولید داخل شرکت بهین تکنولوژی تحت برند Univo شامل مینی کامپیوتر بود که در حال حاضر نیز با دو مدل UR۱-۴۱۰۵ و UR۱-K۳ ۵۰۰۵U به بازار عرضه میشود و با توجه به مشخصات سخت افزاری، قابلیت سفارشی سازی ، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش کامل؛ به انتخاب مطمئنی برای کاربران ایرانی تبدیل شدهاند. قابلیت استفاده چند منظوره از کامپیوترهای کوچک یونیوو با توجه به کانفیگ سخت افزاری مناسب و قابلیت سفارشی سازی، به عنوان نقطه قوت این نوع کامپیوترها شناخته میشوند. به کارگیری دو مدل UR۱-۴۱۰۵ و UR۱-K۳ ۵۰۰۵U در صنایع مختلف، سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی، کسب و کارهای متنوع، منازل و ترید ارز مجازی به عنوان یک چالش جدید به فرآیند کاری شما سرعت میبخشد. مقوله زمان و سرعت بخشیدن به انجام امور مختلف با توجه به افزایش چالشهای روزمره، به یک پارامتر مهم برای کاربران در خرید محصولات مختلف از جمله مینی پی سی یونیوو تبدیل شده که شرکت بهین تکنولوژی در تلاش است با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش ایدهآل، حس اطمینان حداکثری را به مشتریان خود منتقل کند.
شرکت بهین تکنولوژی معتقد است؛ فروش پایان راه نیست و در راستای ماموریتها و رسالت ذاتی خود جهت ارتباط پایدار با مشتریان، توسعه بخش خدمات پس از فروش را در اولویت کار خود قرار داده است. این شرکت با توجه به اهداف، ارزشها و بر مبنای نام اصیل خود، جهت ایفای بهین و بهترین خدمات، میکوشد با استقرار سامانهای چابک و ارائه خدماتی منحصر به فرد، متنوع و در عین حال نوآورانه و رعایت کامل اصول مشتری مداری، تغییری ژرف در نگرش مشتریان به خدمات پس از فروش ایجاد نموده و پاسخگوی حداکثر نیازمندیهای آنان باشد. این شرکت با دارا بودن کادری مجرب و متخصص و با بیش از ربع قرن سابقه در صنعت IT کشور و تجربه ارائه خدمات به بهترین برندهای روز دنیا، همواره تلاش نموده ارزندهترین خدمات پس از فروش را در جهت رضایت خاطر و اطمینان مشتریان خود عرضه نماید.
در بحث خدمات پس از فروش، شرکتهای تولید کننده و عرضه کننده کالا باید در دوره زمانی مشخص ۳ تا ۱۰ سال به ارائه خدمات و تامین کالاهای مورد نیاز بپردازند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، به نیاز مشتریان خود پاسخ دهند. با توجه به سابقه طولانی مدت شرکت بهین تکنولوژی، مدیران و پرسنل این مجموعه همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات ممکن را در اختیار کاربران محصولات یونیوو قرار دهند. هر چند ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش بر اساس ضوابط استاندارد و از پیش تعیین شده صورت میپذیرد، اما پرسنل این بخش به سوالات کاربران پاسخهای لازم را داده و روشهای ارتباطی متعددی از جمله تماس تلفنی مستقیم، ارسال پست الکترونیک، ثبت تیکت پشتیبانی در سایت و برقراری ارتباط در شبکههای اجتماعی نیز در نظر گرفته شده است.
کاربران از طریق روشهای ذکر شده میتوانند پرسش های خود را مطرح کرده و در سریعترین زمان ممکن پاسخ مناسب و کاربردی را دریافت کنند. همچنین کاربران میتوانند درخواست کالاهای جانبی لپ تاپ و قطعات مورد نیاز خود را از طریق این راههای ارتباطی، مطرح و پیگیری کنند. تنوع روشهای ارتباطی به کاربران کمک میکند تا از آسانترین روش پیش روی خود برای مطرح کردن مشکلات ، نیازها و دریافت پاسخ استفاده کنند.
به منظور مدیریت تیکتهای پشتیبانی ارسالی و پاسخهای دریافت شده در وب سایت شرکت بهین تکنولوژی؛ به ثبت نام در سایت و ورود از طریق نام کاربری نیاز دارید که پروسهای بسیار کوتاه و آسان است. شما از این طریق میتوانید در هر لحظه به پاسخهای دریافت شده دسترسی داشته و از راهنمایی پرسنل بخش گارانتی در شرایط مختلف بهرهمند شوید. کاربران ساکن تهران نیز میتوانند به صورت حضوری به دفتر مرکزی بهین تکنولوژی واقع در سهروردی و بخش گارانتی مراجعه کرده و مشکلات خود را مطرح و خدمات مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنند. در صورتی که از نحوه دریافت خدمات پس از فروش اطلاع ندارید، ضوابط مختلف برای محصولات متنوع به صورت تفکیک شده در وب سایت شرکت درج شده تا با مطالعه آن در خصوص شرایط مراجعه حضوری یا انتخاب روش ارتباطی با پرسنل گارانتی تصمیمگیری کنید.
بخش تعمیرات و گارانتی بهین تکنولوژی که تجربه ای طولانی مدت در زمینه تعمیرات لپ تاپ دارد، علاوه بر تعمیر انواع لپ تاپ ها، امکان ارائه گارانتی برندهای مختلف به مشتری را نیز فراهم کرده است. همچنین میتوانید دستگاه های لپ تاپ ، آل این وان و مینی کامپیوتر خود را در صورت تایید این بخش، گارانتی کرده و با خیال راحت از آنها استفاده کنید.
در صفحه مربوط به خدمات پس از فروش وب سایت به نشانی Behin.net به کلیه اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته و با مطالعه آنها میتوانید نسبت به برقراری ارتباط با پرسنل گارانتی اقدام کنید. به این ترتیب نیازی به صرف زمان طولانی برای یافتن روشهای ارتباطی و ضوابط مورد نیاز برای دریافت خدمات وجود نداشته و همه موارد به صورت شفاف و واضح در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین اعطای نمایندگی به فروشندگان جهت فروش قطعات، ارائه خدمات و فروش گارانتی برخی محصولات نیز از طریق این بخش صورت میگیرد. یکی از ویژگیهای مهم وب سایت بهین تکنولوژی، وجود پشتیبان آنلاین برای مطرح کردن سوالات و دریافت پاسخ به صورت لحظهای است که سرعت دریافت خدمات را به شدت افزایش میدهد. مشتریان بهین تکنولوژی از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر طی تماس مستقیم با شماره ۰۲۱۵۹۱۴۲ داخلی ۲۰۴ میتوانند از وضعیت قطعه خود مطلع شوند و یا سوال، درخواست و … خود را مطرح کرده و کارشناسان ما پاسخگو سوالات خواهند بود
کد خبر 1682131
منبع: خبرآنلاین
کلیدواژه:
گارانتی و خدمات پس از فروش
شرکت بهین تکنولوژی
ارائه گارانتی
ارائه خدمات
مشتریان خود
مورد نیاز
وب سایت
لپ تاپ
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کردهاست، لذا
منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۶۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
توضیحات خضریان درباره قانون برای خرید و فروش خودرو
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در تشریح جلسه امروز (دوشنبه، 18 مهرماه) کمیسیون متبوعش اظهار کرد: این جلسه بهمنظور پیگیری اجرای بند س تبصره 10 قانون بودجه 1401 و با حضور مسئولین فرماندهی راهور فرماندهی کل انتظامی، بیمه مرکزی، سازمان ثبت، معاونت علمی ریاست جمهوری و قوه قضائیه تشکیل شد.
وی افزود: براساس جزء 3 بند س تبصره 10 قانون بودجه 1401 قوه قضائیه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شرکتهای بیمه و شرکتهای خودروسازی مکلفند با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری دسترسی سکوهای بخش خصوصی به اطلاعات و خدمات سرویسهای لازم برای ارائه سوابق و اطلاعات خودرو از قبیل مالکیت رسمی و سابقه تصادفات را به خریدار و مشروط به رضایت مالک فراهم نمایند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: اجرای این بند قانونی موجب خواهد شد سوءاستفاده ها در مسیر نقل و انتقالات خودرو به ویژه در خودروهای دست دوم به حداقل رسیده و اعتماد به بازار برگردد و افراد بتوانند در خصوص شرایط فنی خودرو خریداری شده و همچنین صلاحیت حقوقی مالک قبلی خودرو پیش از عقد قرارداد اطلاعات کافی را کسب کنند و خدمتی بزرگ برای مردم در این مسیر محقق خواهد شد البته حفظ محرمانگی اطلاعات یکی از موضوعات و دغدغههای مهم اجرای این خدمت است.
خضریان خاطرنشان کرد: مسئولین و مدعوین جلسه توضیحات خود را در خصوص ابعاد مختلف اجرای این حکم قانونی ارائه و مقرر شد کمیتهای با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تجمیع خدمات و اطلاعات قابل ارائه در چارچوب سکوها به مردم با رعایت محرمانگی و اصول مورد نظر پلیس تشکیل شود و ظرف یک ماه آینده نتیجه ارزیابیهای کمیته در جلسهای مطرح و تعداد این خدمات و اطلاعات قابل عرضه به مردم معین گردد.
منبع: تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.