لپ‌تاپ هواوی مدل MateBook 14 2022 عرضه شد


روزانه در سایت «نبض فناوری» گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون اخبار فناوری، استارتاپ‌ها و رویدادهای حوزه تکنولوژی تهیه و منتشر می‌گردد.

گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض فناوری» ( https://nabzefanavari.ir ) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

  لپ‌تاپ هواوی مدل MateBook 14 2022 عرضه شد

 

ادعای مایکروسافت: برخی هکرهای ارز دیجیتال از تلگرام سوءاستفاده می‌کنند

 

یک ایالت دیگر در آمریکا از تیک تاک شکایت کرد

 

آتش‌بس اپل و اریکسون در دعوای امتیازهای بی‌سیم  .


بیشتر بخوانید:
اخبار روز خبربان

صرافی ارز دیجیتال

منبع: تابناک

کلیدواژه: جام جهانی قطر
مهرداد بذرپاش
عباس توانگر
دهه فاطمیه
رستم قاسمی
آلودگی هوا
هواوی
لپ تاپ
لپ تاپ هواوی
مایکروسافت
ارز دیجیتال
تلگرام
تیک تاک
آمریکا
اپل
اریکسون
نبض فناوری
جام جهانی قطر
مهرداد بذرپاش
عباس توانگر
دهه فاطمیه
رستم قاسمی
آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۷۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی اقتصادی جدید هواوی معرفی شد +عکس

همزمان با معرفی هواوی Watch Buds و گوشی ارزان هواوی Nova ۱۰ SE یک گوشی اقتصادی‌تر نیز معرفی شده است. هواوی Enjoy ۵۰Z با قیمت ۱۷۲ دلار یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های جدید Huawei خواهد بود.

هواوی Enjoy ۵۰z از یک پنل LCD در اندازه ۶.۵۲ اینچی با رزلوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند و ناچ قطره‌طور را برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به کار گرفته است.

در بخش دوربین اصلی هواوی Enjoy ۵۰z ما ۳ دوربین را درون جزیره دوربین مشکی رنگ قاب پشتی می‌بینیم. این گوشی اقتصادی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی استفاده می کند.

این گوشی اقتصادی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند، شاید نه چندان سریع. در حالی که اشاره خاصی به تراشه در این تلفن همراه نشده است، این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای استفاده می کند. از نظر نرم افزاری، این دستگاه سیستم عامل HarmonyOS را ارائه می‌کند.

این دستگاه در سه رنگ آبی یاقوت کبود، سبز نعنایی و مشکی نیمه شب موجود است. ضخامت بدنه این موبایل ۸.۹۴ میلی متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است. این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون است، از پورت USB ۲.۰ و همچنین تشخیص اثر انگشت جانبی استفاده می کند.

این گوشی هواوی دارای دو نسخه است و قیمت آنها به شرح زیر است

مدل ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت – ۱۱۹۹ یوان معادل ۱۷۲ دلار

مدل ۶ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت – ۱۳۹۹ یوان معادل ۲۰۱ دلار

منبع:ترنجی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 4 =